A NYOMTATOTT REKLÁM ÖRÖK VERSENYTÁRSA A TV REKLÁM

A NYOMTATOTT REKLÁM ÖRÖK VERSENYTÁRSA A TV REKLÁM

2017-04-05 11:07:12

Tagek:

Miként érhetek el nagyobb hatékonyságot, kevesebb pénzből, mint a TV reklám.

 

A reklám szó hallatán általában a TV-reklám jelenik meg az emberek lelki szemei előtt.
Ez nem véletlen. Óriási tömegeket lehet vele elérni, és ez az egyik legnépszerűbb hirdetési forma Magyarországon. De ezt ma csak egy szűk réteg engedheti meg magának!

Mégis, mennyibe kerül egy ilyen hirdetés?
10 mp-nyi televíziós megjelenésért idősávtól és hossztól függően százezer forinttól akár 1,5 millió forintig terjedő összeget is el lehet költeni. És a megtérülés akár hónapokba is telhet…
Persze, a nagy cégeknek megérheti egy-egy televíziós reklám, de a kis- és középvállalkozások többsége nem engedheti meg magának ezt a megjelenési formát. Arról nem is beszélve, hogy szűkebb vagy speciális célcsoportot pontosan megcélozni is roppant nehéz vele.

Miért szeretnek akkor a nagy cégek mégis a TV-ben reklámozni? 
Mert a nézettségi adatokkal egyszerűen és nagyszerűen mérhető, hogy hány emberhez ért el az üzenet. 
CSAKHOGY! Manapság egyre terjed a „reklámelkerülés” jelensége – a médiafogyasztók, vagyis a lehetséges vevők, egyre inkább kerülik a tömegmédiából rájuk zúduló áradatot. Veled hányszor fordult már elő, hogy a reklámblokk alatt lehalkítottad a televíziót vagy éppen másik csatornára kapcsoltál? Ez a fajta immunitás a magyar lakosság több, mint 25%-át érinti, nehéz és költséges tehát napjainkban egy reklámspot-tal felkelteni a célcsoport figyelmét.

De akkor milyen eszközök maradnak a kis és közepes cégeknek?
Rengeteg! Nézzük meg, hogyan áll össze egy nap:
 
Egy aktuális felmérés szerint naponta átlagosan 5 órát töltünk otthon ébren, ezzel szemben akár több mint 11 órát vagyunk úton, ülünk a munkahelyünkön, közlekedünk, vásárolunk stb. 
Ez egy napunk 55%-a! Az időnk több, mint felében elérhetőek vagyunk kültéri és beltéri reklámfelületeken! Ez elképesztő mennyiségű potenciális reklám-megjelenési lehetőséget jelent. Kitűnni is sokkalta könnyebb egy olyan igazán meghökkentő, figyelemfelkeltő hirdetéssel, amellyel nem otthonában, hanem mondjuk bevásárlás közben az üzletben, egy épület oldalán, autóbusz külső felületén, vagy a járdára ragasztva találkozik a vevő.
És itt jön a reklámdekoráció, a buszreklám és Ön a képbe! Segítségünkkel könnyebben ki tudja választani, melyik hirdetési forma a leghatásosabb az Ön számára.